Monday, November 28, 2011

Rasa Macam Artis

Salam...sbenanye da lmbt update pasal cter nie tp aku nk update gak sbb masa hal nie trjadi aku ad kt kg.so,x ad internet.jd aku x blh nk update blog.ok,straight to the point,masa ari jumaat (25.11.2011) aku tgh tunggu bas nk blk BP,aku beli la surat khabar harian metro,selak punya selak punya selak,jap lg,eh,alamak, ad cter aku la..aduh,malunya aku..ari khamis masuk tv n ari jumaat masuk paper.start dr situ,x berhenti-henti la hnset aku berbunyi..macam2 soalan dr kawan2 aku..then,aku bgtau Syuk pasal hal nie,x lama pastu die beli paper n upload artikel pasal aku tu kt fb.wahhhhh..lg la brtmbah ramai org yg cntact aku.da rasa mcm artis plak.busy memanjang...perasan la tu..haha.. tp untung gak bila da masuk paper nie sbb ramai kawan2 yg bg support.tp,x kurang gak yg masih nk downkn aku..ckap malu nk mengaku aku ni sdara la ape la..slama nie,ad aku sushkn korng ke? aku fight utk hak aku je.bukan mntk belas ehsan simpati korng pn. so, jangan cakap ikut sedap mulut je.menangis la gak aku bila ad org ckp cm tu,bila aku ngadu kt Syuk,die cakap sabar je..doa bnyk2 insyaAllah semua akan ok.aku harap cm tu la..tp,aku x patah semangat.seorg kawan yg jatuhkan aku,beratus yg dtg menyokong aku.terima kasih kawan..pegi mana2 pn org dok cakap lg.wah,glamour betul.aku rasa cm aku nk je dok umah..xnak kua g mana.tp,bila aku fikir2 balik,aku gak yg rugi nanti.so,buat x tau je la.masuk telinga kanan,kua telinga kiri klau da rasa x tahan sgt nk luahkan rasa sayu dlm aty nie,cntact je kawan2 yg terdekat.insyaAllah mereka sentiasa sudi mendengar keluh kesah cter aku nie..terima kasih semua atas keprihatinan kalian yg menyokong sy..Syuk,thanx awak sbb jd telinga untuk dengar kisah sedih sy yg macam2 nie..hehe..sayang kawan2 aku semua.. ok, kat bawah nie artikel pasal aku tu :

  


Aku yg masih teguh berdiri : MeLL
Lagu : Penerang Hati :)

8 comments:

  1. kes duit hilang kt bank..rm5000..huhu.glamour jap masuk tv n paper :D

    ReplyDelete
  2. laaa yeke?? mcm mne boleh jdi mcm 2...aishhh..sape amik?? meh nk sepak ckit..haha

    ReplyDelete
  3. bnda nk jd.die amek guna cimbclicks..now,polis tgh siasat kes nie..harap2 semua akan ok balik :)

    ReplyDelete
  4. tu laaa...harap2 laaa kan..bnyk kot 5ribu tu..aishh..

    ReplyDelete
  5. tau xpe..doa2kn saya la ye bia semua ok semula :)

    ReplyDelete

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)