Friday, November 11, 2011

11/11/11

Salam..cntik tarikh harini 11/11/11..xad ape2 yg berlaku pn.smue berjalan mcm biasa je..tp,aku mengaku yg aty aku sgt2 x tenang dr semalam..x tau la knape. mcm2 rasa ad dlm aty nie..paling kuat rasa nk nangis la..aduh,murah betul air mata aku 2 3 minggu nie..asyik nk kua je..tolong la hati,tabah dan kuat la kamu..aku da rasa mcm nk jatuh menyembah bumi je bila fikirkn pasal macam2 masalh dan dugaan dalam hidup nie..aduh,aku sangat x kuat nk hadapi..
Npe la aku sush aty nie ek??aduh,aku rasa aku cm x ad buat pape pn..eh,ke ad?tp aku yang x sedar??aku sntiasa berdoa smoga ape2 pn yg aku lakukan berjalan dngn lancar..penat la nk smbunyi2 untuk jaga aty semua orang. Lately ni mcm2 la jadi. aku pn smpai x tau nk buat ape lg dah..rahsia yg selama ini aku simpan rapi,aku harap d simpan rapi juga oleh kawan aku.klau die bocorkan,eh,boleh meletup la semua orang yg kenal kiteorg..huhuhu..kawan,"lets secret remain secret" k..
ok la,da x ad idea nk tulis ape ni,jumpa u all next post k..salam..



11/11/11

Aku yg sangat2 sush aty : MeLL

Lagu : Luhur :)

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)