Wednesday, November 9, 2011

Hujan Itu

Salam...mula2 rasa mcm mls nk menulis kt sini..sbb x tau nk tulis ape..tp,mse aku tgh ddk2 lyn feeling dlm bilik,hujan turun..sgt lebat.aku terus pegi pintu,bukak sliding door tu n tgk hujan yg turun ke bumi.aku x tau knape aku buat cm tu..lme sgt aku perhati hujan tu..sedar x sedar,air mata aku jatuh.ok,ni da kes serius sbb sjk akhir2 nie aku asyik keluarkn air mata je..aku menangis sbb hujan ke ape??

hujan itu yg mmbuat ku sayu
hujan itu yg menyaksikan air mataku
hujan itu yg mmbuatku terpuruk layu
hujan itu yg sering aku tunggu2
hujan itu adakah ia yg masih setia di sisiku
semuanya,hujan itu kah atau ianya juga akan berlalu?


serius sayu x usah nk cakap la.aku sayu sbb hujan itu atau sbb ape sbenanye nie?adoii,...smlm masa kawan aku bwk aku pegi pntai pn,aku tenung je pantai tu..tgk ombak pukul pantai.besar atau kecik ombak tu pukul,pantai tetap mcm tu..tetap x brubah.tetap sama.aku leka sgt tgk pntai tu smpai la aku mula rasa titik2 hujan,baru aku bangun..ok,hujan lagi yg aku cerita..npe ngn kau nie mell?cuba kau ingt balik mell..kau kena kuat mell..

Mood :sayu yg amat sbb kawan aku mungkir janji lagi
Lagu : tiga kata

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)