Tuesday, November 1, 2011

1.11.11

Salam....Ya Allah cntiknya tarikh harinie 1.11.11.. klaulh ad yg ajak couple confirm aku terima sbb tarikh die best(ok,aku da mula melalut)..huhu..harini smue goes on cm biase je..kelas,kelas n kelas..adoii,bila la nk updte blog nie tnpa perlu pk psl kelas..huhu..actually x ad ape sgt pn yg nk d coretkn kt sini,tp,memandangkan tarikh nie best,so,aku mst nk post smething bia ad kenangan.. :)

Doaku semoga hari2 yg mndatang mmbawa sejuta rahmat dan harapan dalam diri ini yang kian lama kian aku rasa semakin trduduk untuk menghadapinya..Buat kawan2,aku doakan kalian semua terus d rhmati Allah sntiasa..ok,brcakap pasal doa aku pd kawan2,aku mengaku yg aku doakan salah seorng kawan aku lebih daripada kawan2 aku yg lain (harap2 die x tau dirinya yg aku mksdkan)..serius aku pn xtau knape aku buat cm tu *ting tong*.. ok, aku da x ad idea nk membebel lg nie..jaga diri baik2 ye semua..maklumla musim hujan nie macam2 blh jd. oh btw, terima kasih kawan yg sudi teman aku n pastikan aku selamat naik moto nk blk dlm ujan lebat td sebelum die balik..sayang jugak kau kt aku kn..hahaha ok2,nk buat tutorial nie..tke cre semua..salam

Aku yg lalala : MeLL

Lagu :sendu di hatimu rindu di jiwaku :)

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)