Thursday, November 24, 2011

Hampir-hampir

Salam...semalam aku pegi meeting exco dkt seri negeri untuk setelkan masalah aku tu..hah,amek kau, pihak yg terbabit masing-masing nk salah menyalahkan antara satu sama lain.nasib baik la aku x masuk skali dlm bilik meeting.klau x,dengan aku2 skali marah kt dieorg.so,aku dok tunggu kt luar je la dngn sabar.nasib baik la staff2 kt sana semua ok.x sombong..pas abes semua,masa aku jmpa CM,ad press.tp aku buat x tau je sbb aku nk jmpe CM bkn jmpe press..jap lagi,elok je aku blah pegi blok sbelah nk amek cash,press call.die nk interview aku..OMG!!!!xnk!!!aku siap ckp lg "eh,x yah la intrview,saya malu la..nti semua org tgk".. haha..gler x gler aku ckp cm tu ngn press.tp,dieorg tetap nk intrview gak sbb CM da arahkn,so,to make things easy,aku pn go on je la.tp dlm aty doa jgn la dieorg tgk muka aku dlm berita tv3 nti..hahaha..mlm smlm punya la aku tunggu berita kt tv,x klua pn pasal aku.oh ok,selamat.x ad sape tau..

Jp lg pg td elok aku tgh tido,cik sani call bgtau aku masuk berita pg..adoiiiiii..sudah.kantoi gak rupanya.pastu x lama cik kamal plak msj bgtau aku masuk tv.ok,nie da kronik.rasa mcm x nk pegi kelas je.malunya!!! hahaha.. sumpah lawak gler la..tp,aku g je kls cm biasa.buat mcm x ad pape berlaku.dlm aty,Tuhan je yg tau..apa2 pn aku nk ucap berjuta-juta terima kasih pd CM sbb tolong aku..pada kawan2 tersayang yg slalu support aku, terima kasih bnyk2.aku sayang n amat hrgai jasa korng pada aku..klau korng x support aku dr blakang, mst aku da jatuh tersungkur menyembah bumi skng nie..dan yg teristimewa buat kluarga tercinta yg sntiasa d sisi x kira sush atau senang..aku sayang kamu semua..
Aku : MeLL
Lagu : Someone Like You..(100% seperti kamu)

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)