Sunday, September 8, 2013

Tuhan Nak Tunjuk

Aku pernah doa untuk berjumpa dia
Ya,Allah makbulkan doa aku itu
Aku jumpa dia
Dekat mana?
Dekat traffic light
Bila?
Malam tadi..


Tapi apa aku buat?
Aku tergamam
Nak jerit tapi semacam tak trkeluar suara
Nak call tapi tangan menggigil nk slides phone
Lalu apa aku buat?
Aku tengok saja dia

Perasaan aku?
Tak payah cerita
Rasa nak menangis
Nak menjerit
Nak khabarkan betapa aku rindu dia
Tapi semuanya terkubur dalam hati


Lalu aku cuma pandang dia saja
Dia tak nampak aku
Mungkin sebab malam
Jadi dia kurang perasan

Tuhan..jika inilah pengakhirannya nanti pertemuan kami
Terima kasih
Sekurang-kurangnya aku dapat jumpa dia
Walaupun cuma mampu pandang dari jauh
Tanpa sepatah bicara
Aku tetap bersyukur dan terima kasih Allah
Untuk pertemuan ini..



Rindu: MeLL
Lagu:Hampa
Mood:Separuh Jiwa

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)