Wednesday, September 4, 2013

Im Officially 23 Years Old

Salam..harini 4 SEPTEMBER 2013..Tarikh keramat aku utk stiap tahun..Happy Birthday to me!!!yay yay yay *nyalakan flare n bunga api* oppppssss...terover pulak..terima kasih semua untuk ucapan2, doa2,hadiah2 dan surprise birthday celebration utk aku..actually,semalam Pika,Syaz,Ainy,Zareen,Mek n Miza da buat surprise bday utk aku lepas kteorg habis kls IR..sungguh aku terharu dan menangis..sangat2 aku hargai.. dieorg buat dekat Qasreena..hari ni plak,Ika,Fara,Lina,Capong,Nana,Balqis skali lagi celebrate bday aku. kali nie celebrate bday aku n Ery skali (Ery's bday 1.9.2013) kt Coconut Shake Klebang..huwaaaaa..aku terkedu..sungguh..terima kasih semua..terima kasih untuk kenangan2 indah ini..aku akan ingat sampai bila2.. 
Aku sayang semua :)


4 September 2013

23 years old

kek dari mereka

sweet birthday card.. pilot theme 

me happy

hadiah dr mereka

hadiah..yay yay 

me :)

surprise..

 another celebration

birthday ery..

mereka2..

celebrate bday me n ari..

ika n me...bff ;)



Im Happy Girl: MeLL
Lagu: Bukan Ku Tak Sudi
Mood: Rindu pada kamu2...


No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)