Sunday, September 29, 2013

Selamat Tinggal Semua..

Salam...sedar tak sedar September melabuhkan tirainya..maknanya perjalanan hidup aku d melaka juga tiba di sini...semalam habis exam..semalam keluar lepak dengan kawan2..semalam kali terakhir berada di MMU. pendek kata semalam adalah terakhir utk aku di sini..Allah,sedihnya..nak menangis rasanya..too much memories here..Aku harap aku akan kembali semula ke sini..Kepada kawan2,selamat tinggal..Mell mohon maaf salah silap terkasar bahasa gurau senda..halalkan segala apa yg terlebih mahupun yang terkurang sepanjang perkenalan ini..Mell doakan semoga semuanya akan mencapai kejayaan kelak..Amin..

Kepada teman2 seperjuangan yang aku tak sempat utk berjumpa sebelum melangkah pergi dari bumi Hang Tuah ini,aku mohon maaf..kekangan masa menjadi halangan utk kita bertemu..tapi,aku doakan semuanya yg terbaik utk anda...jaga diri baik2..terima kasih untuk kenangan sepanjang perjalanan kehidupan ini.Ada rezeki kita akan bertemu lagi.insyaAllah...Buat teman 'di sana',Alfatihah buatmu teman..maaf mell tak sempat utk berkunjung melawatmu..namu mell tetap titipkan kamu dengan alfatihah.Baiklah,kita jumpa lagi di lain post ye..Salam..



Lagu ini yang terakhir aku nyanyikan
Kalau rindu nanti bolehlah kau nyanyikan
Jaga diri jangan makan hati
Yang patah kan tumbuh
Yang hilang kan berganti

Bila aku sudah tiada
Simpan semua laguku 
Jangan di tangis selalu mungkin itu sementara
Bila jumpa penggantiku 
Jangan di lupakan aku..


This is goodbye..sedihnya..


Aku yg sedih: MeLL
Lagu:Aku yg tersakiti
Mood:Sedih wooo...

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)