Sunday, September 15, 2013

Dari Jauh Dia Datang

Salam...sebenarnya agak busy akhir2 ini sebab dah nak final exam..First paper start on 18.9.2013 ni..so,aku dengan gigih kononnya study..nak exam la katakan.tp,harini aku sempat curi2 masa sekejap pegi jumpa kawan yang dah lama aku tak jumpa..almost 2 years aku tak jumpa sebab last aku jumpa masa dia konvo 9.10.2011 yang lepas..so,aku pn dengan gigih pegi la jumpa die sebab kebetulan dia datang melaka bawak ofismate dia dari singapura jalan2..sempat la jumpa n borak2 ngn dia..semua ok je..oh the best part is,aku dapat hadiah belated birthday..the sad part is aku tak bagi dia apa2 pn..sorry awak,next time sy bg something ye..im happy girl...Syukur..Alhamdulillah



present dlm plastik

present
                                                         
pingu




p/s:waktu semakin dekat...2 minggu lagi sebelum tinggalkan Melaka..


Im happy girl:MeLL
Lagu:Akim-Menunggu
Mood:Study

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)