Thursday, September 5, 2013

Another Story of My Birthday

Salam..alhamdulillah aku hepi..tiga hari berturut-turut dieorg celebrate bday aku n bagi aku hadiah..aku bersyukur padaMU Ya Allah..for today,dapat hadiah drpd Cik Bff  @ Ika Roslan...i got pen with my name.. thanx ika...nti mell guna time mell dah kerja k..jangan sedih2 bila mell da x ad kt melaka nanti..good luck for ur future..terima kasih untuk segalanya sepanjang kita berkawan ni..mell mntak maaf salah silap zahir batin gurau2 terkasar bahasa...halalkan makan minum segala apa yang terlebih ataupun terkurang ye..jaga diri baik2.. :)

me n ika

us

pen parker

siap ada nama lagi


Ye,lagu Teman Pengganti semakin terngiang-ngiang di telinga..masa kian suntuk untuk aku berada di melaka..




*alfatihah untuk Hazniba yg telah kembali ke rahmatullah tadi..semoga rohnya di cucuri rahmat.amin*


Im here: MeLL
Mood: separuh suka separuh duka
Lagu: Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)