Thursday, May 30, 2013

Today Is The Day

Salam...yes,today is the day..hari ni hari terakhir aku..hari terakhir utk aku tinggalkan semuanya yg ad kt Tourism Malaysia..aku da last day arini sebab next week aku da masuk kelas semula..Tuhan je yg tau mcm mana sedihnya perasaan aku nk tinggalkan semua ni..kerja,kawan2,abg2 kakak2 n semua la..melangkah masuk ofis je td,da mula rasa sebak..rasa da nk menangis..pastu si Najid bagi aku lagu 'Teman Sejati',waa lagi la aku bertambah sedih..banyak kenangan suka duka pahit manis kt sini.kat sini la aku aku mula belajar macam2 bnda tentang kerja dan tentang kerajaan..macam2 ilmu dan pengalaman yg aku dapat kt sini.. aku harap satu hari nanti kalau di panjangkan umur aku akan kembali lagi ke sini..sama ada sebagai pegawai atau sebagai pelawat sahaja,itu hanya Allah yang tahu..He has planned the best for me.in shaa Allah..ok,ni adalah beberapa gambar aku masa kt Tourism Malaysia..i will miss all the moments here..thanks a lot kepada semua..


souvenir dr dieorg

Tourism Malaysia

MeLL

Kerja

Kerja

Telekung dr haniff

My Name

HRP

Me

Souvenir for them

Surat berenti keje

Makan2

Farewell party

Dr mereka

Boss,me,cik azi n en said

kak susi

kak nurun

kak elis

kak kam

en hafezin

tiqa

dr kak nurun

magnum..yay..tq najid
najid

buat ofismate:
di sini jua memori tercipta 
walau seketika terjalin kasih kita
mungkin di sini kita kan terpisah
kenangan bersama tiada ku lupa
yang terpahit jua termanis
semuanya bagiku terindah
ku ingati buat selama-lamanya



Love,life,loyalty: MeLL

Lagu: Teman Pengganti
Mood: Sedih..last day keje :(

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)