Friday, May 10, 2013

100 hari setelah kepergianmu dan hari terakhirku

Salam..maaf lama tak mencoret di sini.barangkali kerana kekangan masa,tenaga dan juga line internet.ye,aku kira barangkali la..akhir2 ni busy dengan kerja,praktikal dan buat report.balik kerja da penat.tak ad idea nk mencoret.klau kt ofis,busy je sokmo.nk menulis tak x ad masa.so,beginilah jadinya..sedar tak sedar, hari ini genap 100 hari kepergianmu wahai Arwah Safwan..ingat!yg pergi cuma jasadmu.bukan namamu dan juga kenanganmu..aku masih ingat akan kau lagi.begitu juga kawan2 lain.mereka masih ingatkan kau.aku doa kau tenang di sana..amin..

Ye!!harini last day aku praktikal kt Tourism Malaysia.tp,isnin depan aku datang ofis lg..tukar status sbagai pekerja sambilan harian (PSH)..smpai ujung bulan..alhamdulillah rezeki.klau duduk umah sapa nk bagi duit.betul tak?lagipun kerja banyak lagi yang belum siap.hehehe...okla,smpai sini saja bebelan hari ini.sedang mencari mood untuk buat report prktikal nie..jumpa lagi..salam...




Aku yg buat report : MeLL
Lagu: cinta dalam hati

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)