Monday, May 20, 2013

It's Umar's Big Day

Salam..oh eh da lama x jalan2 kt blog ni rupanya.patut la lain je rasa..cis,perasan.semalam, Ahad 19.5.2013 adalah hari bersejarah Umar!!!majlis perkahwinan dia.ekceli side pompuan on 18.5.2013 (Sabtu) n side umar the next day. di sebabkan aku bujang dan tak ad kekasih sejati,maka aku pujuk Cik Kamal utk teman aku pegi wedding umar..nasib baik cik kamal n cik angah on je..so,aku g majlis tu ngn dieorg la..hehe.bila da ramai kawan yg mula bertukar status,maka aku pn mula la start brfikir tentang kawen segala bagai ni.tu la demand tahap gaban.kan tak ad bf.. (kata aku pd diri sndiri)..kih3...eh2 da la jom layan gambar2 kawen umar ni.. jumpa lagi lain kali ye :)










Lots of love: MeLL
Lagu: Kau Lupa Janji

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)