Monday, December 3, 2012

Awesome Weekend

Salam..oh,bersawang blog aku nie..nmpak sangat da lama x menulisnya.sama jugak mcm hati aku yg bersawang sebab da lama tak ada penghuninya..eh,apa aku merepek nie??haha..akhir2 nie busy.. nak update blog pn x brape nk rajin..malas la kan??.banyak benda nk kena setelkan..asignmnt,prktikal,mdterm exam,kuiz n bola..eh??!!huhu..btw,last weekend is an awesome weekend. aku bergaya ala2 ayu je sepanjang weekend.dengan baju kurung n make up bagai.oh,sopan benau anak sape nie..walaupn jerit2 tgk bola smbil pakai baju kurung, ada aku kisah..tengok bola tu lagi penting..ke tgk player bola??ok,aku accept nie..haha.sabtu malam yg lalu (1.12.12) (skema gila ayat), my aunty a.k.a Cik A'aa tunang bersama Cik Pis..huwaa....dulu bertiga,kemudian berdua n now da tinggal aku sorang2..sedih wooo..da la dia tunang malam,smbil dengar org bincang2 pasal engagement tu,aku sempat la jugak jenguk2 bola..haih,,nasib baik second half dapat tgk sepenuhnya..kalau tak kan da rugi..
On Sunday (2.12.12) plak,Abg Syam & Kak Yan kawen..tahniah abg syam..walaupn kita baru jmpe skali masa abg lawan debat kt mmu 3 tahun lepas kalau x salah,namun d sebabkan selalu berkomunikasi d facebook n twitter membuatkan aku dpt wedding invitation dr abg syam..yay yay..tq abg sebab jmput mell..mell doakan ikatan perkahwinan ini berkekalan hingga ke syurga dan di kurniakan anak2 yg soleh dan solehah..amin.. rasa excited plak jmpe pasangan pengantin nie sebab dieorg sweet..hehe.so,jom layan gambar2 utk 2 sweet event tu :)

from Cik Pis
from Cik A'aa
i'm engaged
tinggal la si tudung hijau sorang je yg single


next time is my time.. :)
pengantin..tahniah abg syam n kak yan
nmpk sweet je
tinggalkan kenangan d guest book
senyuman pengantin
me n pengantin
welcome to the celebrity's wedding :)

Love,life & loyalty : MeLL
Lagu : bila aku sudah tiada
Mood :sweet2 je

2 comments:

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)