Tuesday, December 25, 2012

PiLoT

Salam..lamanya tak mencoret kt sini.busy dengan midterm,asignment,masalah,itu la ini la..fuh,penatnya.ok entry kali ini adalah entry suka-suka dan d tujukan khas kepada Mr Pilot..sebab apa pilot??sebab aku da madly deeply addicted dekat pilot.tp,pilot yg jd driver kapal terbang je la yea..pilot lain aku tak nak.kih3..aku pn tak tau knapa..adakah d sebabkan pengaruh novel-novel tentang pilot yg aku baca atau cerita-cerita yang ada pilot yg aku tengok.but,as for sure, pilot nie nmpk smart weyh.. eh,pilot bukan playboy kan?kan?kan?wlaupn mereka hnsem tapi mereka setia pada pasangan mereka kan?kan? itu dalam drama n novel la,in reality,aku tak tau.but i hope sama je la kan.(ayat nk sedapkan aty sndiri sebab da mabuk kepayang dkt pilot.haha).tapikan aku rasa macam mustahil la kalau aku nk kahwin ngn pilot..ish2,mustahil..berangan terlebih aku nie.eh,tapi akhir2 ni asal aku kt kampus je,mst ad kapal terbang lalu.da rasa macam dlm cerita Landasan Cinta pulak(yg tak pernah tengok crita tu,pegi tengok dan korng akan tau knapa aku cakap mcm nie)..

Bak kata kawan2 aku,aku ni da terlebih berangan..haha.*dush2*..dalam mimpi je la aku nk kawen ngn pilot.siap sanding dalam kapal terbang lagi (farah la nie yg cakap,huhu). kawan yg keje pilot tu ada la..eh,mana tau tiba2 Allah cakap "Kun Fa Ya Kun"  aku kawen dengan pilot kan?jodoh kita Allah je yang tau.. *amin*..kalau betul alhamdulillah..syukur..kalau tak,tak apa.mungkin aku jmpe smeone yg lebih baik.who knows?eh ok2 back to reality,da terlebih berangan ni..smpai sini saja guys..jmpa lagi d next post :)

Mr pilot

hero n heroin "landasan cinta"

first novel yg buat aku suka pilot.. *cinta 3 suku*
novel "si mangkuk tingkat"layan..nk menangis baca novel ni

"rindu di awan biru" dalam novel nie pilot tu kawen 2..huwaaaa


"adam & hawa" dr novel da jadi drama yg Aaron Aziz berlakon..*pengsan*



Si Berangan : MeLL
Mood : oh pilot
Lagu : Kisah Dongeng - Stacy

4 comments:

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)