Saturday, November 24, 2012

Sedang Apa dan Di Mana

Salam..hari ini mau bicara tentang apa ya??tentang bulankah??atau bintang??oh,aku kira tentang hati dan perasaan la..mungkin lebih senang..lately ni aku menangis je..yes..x kira la dekat mana pn,kalau aku rasa aku nk nangis,aku akan nangis..emo terlebih nie..bukan apa.teman baik sudah mau jadi hak milik orang in shaa Allah..tp,diri ini masih terkontang kanting sendiri menghadap semua nie..*nangis*..haih,it's not about frustrated.it's about sad..bila la agak2nya diri ini mau ad teman??sedih nk hadap nie sorang2..aku tau Allah ad,tapi aku nk sorang teman utk brbicara..namun aku yakin jodoh aku ada.cuma mungkin belum tiba masanya aku bertemu..lalu wahai bakal imamku "sedang apa dan di manakah kamu?"..aku doa moga kau adalah yg terbaik utk aku kelak..amin..
Kenapalah aku emo terlebih nie??barangkali kerana keadaan sekeliling yg buat aku mcm nie kot..toleh kanan nmpk kawan aku dn pasangannnya,toleh kiri nmpk teman aku dan pasangannya..mau nya aku x sedih..air mata,jangan turun lagi ye..meh kita sama2 tabah..kalau nk turun jugak,turun masa kau dengar lafaz "aku terima nikahnya noor amalina binti zainal dengan mas kahwinnya....." dan d balas "sah"..ha..ok tak??deal??so,untuk masa sekarang,fokus dngn study dan just go with the flow..doa banyak2 pada Allah mintak semua urusan d permudahkan..amin..jmpa lagi d next post..selamat malam bulan dan bintang..salam





Budak Kecik Emo : MeLL
Lagu : Andaiku Bercinta Lagi
(p/s:rindu nak lepak dngn Aina..da abes week 5 to masih x melepak dngn die lagi..sedih woo :'( )

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)