Tuesday, November 13, 2012

Selamat Sudah ♥

Salam...jmpa lagi kita..a little bit busy smpai x brape ad masa nk update blog..last week jumaat(9.11.12) aku blk kg sebab ari ahad (11.11.12) Akmal yg classmates masa skola kawen..tp,ni side pompuan la.apa2 pn x kisah la side sapa sebab aku kawan gn dua2 pengantin.so x ad masalah..btw,aku g wedding tu ngn cik a'aa.. mana ad kawan lain dah.yg lain semua da busy..pasni kalau cik a'aa da kawen aku x tau la nk klua ngn sape.. xkan nak kacau die je..huhu..apa2 pn tahniah buat Akmal Elyna...semoga hubungan yg terjalin nie berkekalan hingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak2 yg soleh dan solehah..pasnie,turn sapa plak ye?? kita tunggu n lihat je la yea..hehe.

Ok,now da bulan 11..monthly planner aku utk bulan nie almost full..fuhhh..busynya la hai..sabtu nie (17.11.12) Abg Syamsul kawen..side pompuan..aku nak g tp x ad kawan.ajak 'dia' pegi tapi die segan sebab die cakap die x d jmput..haih,macam2 je..ingtkan dapat la pegi wedding abg syam n jmpe 'dia' skali.. tp,mcm x dapat je..maybe kalau aku x pegi wedding abg syam weekend nie,aku akan pegi yg dekat BP kot on 2.12.12 nie..dekat sikit ngn umah.dekat pn nak pegi ngn sapa??nasibla hidup bujang..nk pegi mana2 kena mntk simpati kawan utk temankan..haih..redha...ok semua,jmpe lain kali k..jom layan gambar2 wedding amal..tp x ad la banyak mana pn :)

Me n Elyna

Tuan Puteri

Us

Pelamin dia cantik :)

Me n Akmal..tahniah classmates

Sang Arjuna


Aku di sini :MeLL
Mood : demam :'(
Lagu : Pelangi Senja 

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)