Monday, October 22, 2012

New Sem

First day sem 7...fuh,rasa macam x percaya pn ada aku boleh kayuh sejauh nie..tapi apa2 pn syukur kehadrat Ilahi sebab bg aku peluang untuk merasai semua nikmat ini...hey guys out there, it's 5 years 6 months!!!!!huwaaaaaa...lamanya...hahaha.untuk sem baru nie,azam as usual la..nk stdy betul2 untuk naikkan pointer..hopefully trcapai..trasa mcm da senior sangatnya la hai aku nie bila budak2 tegur n panggil aku 'kakak'..kih3...oh ye,btw aku da bawak motor datang sini...in case kalau malas nk jalan kaki g kelas pas nie,moh le kite naik motor..hehehe..thanx mak n abah yg anta aku g melaka.aku bawak motor mak.. JLP1217.eh,ok la x ad idea la plak nk tulis ape..td mcm banyak je nk tulis..hahaha..ok semua jmpe next post..jaga diri baik2..salam.. 







Live,life.loyalty : MeLL
Lagu : Kaulah Segalanya
(p/s:awak...saya rindu la kt awak :( )

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)