Thursday, October 25, 2012

Berkorban atau Terkorban

Salam..Selamat Hari Raya Aidiladha @ Hari Raya Haji atau ad sesetengah org sebut Hari Raya Korban..so,apa yg korng korbankan untuk kali ke?ke korng yg terkorban..eh,maksud terkorban nie bukan la 'meninggal dunia' ke apa..tp,maybe ad sesetengah perkara yg korng sayang perlu let go..sabar ye..hurm,aku rasa aku mungkin da banyak berkorban..demi kawan2 dan keluarga..dan aku prcaya Allah akan membalas pengorbanan aku nie suatu hari nanti..insyaAllah..harap2nya kali nie x ad apa lg la yg terkorban..sebab aku da tak larat nk menangis lagi..penat...korban kasih sayang???eh opppsss...tu rhsia..mana boleh cakap2..haha..

Kadang2 sedih la aku da berkorban untuk kawan2 aku,tolong dieorg tp at the end,aku jugak yg d persalahkan..apa nie kawan?x ad semangat kekawanan langsung..eh,ad ke ayat 'kekawanan'?? ah lantak la..aku bantai je..ok,sempena hari raya haji nie,aku balik petang nie..pukul 5.30 tiket bas..smpai BP nti lebih kurng angah..eh,sedar tak sedar da 2 bulan aku x jmpe angah..sedihnya..macam la kiteorg nie masing2 stdy jauh sangat..padahal aku kt melaka n die kt jb je..kih3.

Eh,ok la sampai di sini je aku membebel..kita jmpe lagi d next post yea..hehe..jaga diri korng semua...


Saya cik bebel : MeLL
Lagu : Cinta Bersatu
Mood : nk balik!!!

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)