Saturday, October 6, 2012

Cuti Sem

Salam...waaa...da sminggu cuti tp baru smpt nk update blog..sebabnya???sebab after exam sbtu lepas(29/9/12), aku trus kemas2 n rush g Putrajaya...tolong jaga budak2 sebab Cik Kamal g outstation. tp, bukan tu je,aku g sana sebab nk jmpe kawan..so,ahd (30/9/12),aku klua g jmpe kawan aku.kt Alamanda je. mana la aku tau nk g jauh2.ni pn main aci redah je naik bas..haha..nasib baik jmpe..just lepak2,borak2 n g karok ngn kawan aku tu..lama gak la..dr pkl 2 lebih smpai pkl 7 baru aku balik..waaa..hepi2...dan hari2 seterusnya,pagi aku dok umah Cik Kamal sorng2..kemas2 umah..petang baru budak2 tu balik..sminggu stay sana,so it's time to say Goodbye!! balik melaka kejap sebab nk g wedding Nadia n Aiman..tahniah my dear.. smoga kekal hingga akhir hayat..amin.. :)

Ok,pengakuan ikhlas,aku terasa sangat weyh walk alone nie..paham2 je la walk alone tu ape yea..tp apa nk buat?mungkin belum ad rezeki lagi..so,just doa n tabah hadapi hari2 mendatang k..cuti sem ad lagi 2 minggu. so,balik umah la..dok umah..buat kawanku yg ditimpa musibah,tabah ye..insyaAllah ad hikmah ad sebalik semua nie..saya sntiasa doa utk kebaikan kita bersama..amin..aku rasa pasni mst lama lagi baru aku update blog..almaklumla umah x ad tenet..guane eh nk update blog??kih3..ok semua,jmpe next post k..jaga diri baik2..salam..



Lot of Love : MeLL
Lagu : Nur Kasih
Mood : sy sntiasa ad d sini jika awak perlukan saya..

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)