Sunday, August 19, 2012

Hari ini Hari Raya

Salam..arini hari raya..selamat hari raya aidilfitri kepada semua pembaca blog aku nie chop2 ad ke org baca blog aku nie??haha..apa2 pn aku doa moga syawal kali ini membawa seribu erti kepada semua..rasa rindu suasana raya time skola2 dulu..boleh g braya ngn kawan2..tp skrng nie sush sikit la sebab semua da busy..ok la,itu je aku nk post..maklumla update blog guna ipad cik kamal nie.x brape nk pndai sikit la gunanya..kalau guna laptop cnfirm pnjang berjela ayat2 aku..ahaha..once again, Salam AIdilfitri..









Mood : raya2..
22 years old incoming : MeLL
Lagu : hanya di mata
(p/s: ad org tu kaler baju die sama ngan aku la..purple!!)

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)