Tuesday, August 28, 2012

Back To Before

Salam..alhamdulillah arini da 10 syawal...masih dalam feel raya2 lagi tp x braya sebab da mula busy dngn kelas,asignmnt,presentation,itu ini bagai..tp,apa2 pn aku SANGAT2 enjoy masa raya haritu sebab aku dpt jmpe ramai org yg slalunya aku sush jmpe sbb almaklumla masing2 busy..still dapat duit raya lagi n bnyk la jugak..ad certain duit raya tu aku x akan guna stakat nie sebab aku sayang..yg lain2 tu aku akan simpan dlm bnk la..untuk masa hadapan. nti nk kawen senang la..da ad duit..ok,da mula merepek..haha. ingtkan this week nak balik sebab cuti straight dr jmaat smpai ahad (jumaat 31.08.2012),sebab nk ajak abah g umah pcik n mcik kt mersing n kota tinggi,tp mcm x kesampaian je sebab 1 sept 2012 tu ad replacement kelas.waaaa...x tau la lg mcm mana.rasa x jadi pegi la kot..da tu 3 hari dok umah je??oh no...haha..rindu la suasana raya time skola dulu2.now da x berpeluang lagi nk buat mcm tu..

Sepanjang cuti raya aritu ad kawan2 aku yg tunang n nikah...so sweet..tp,sorry x dapat datang sebab aku pn kejar masa nk braya umah sedara2 n nk balik melaka..apa2 pn aku doakan moga hubungan yg terjalin antara korang berkekalan hingga akhir hayat..amin..eh2,a week to go la..tp,as usual.aku expect aku akan sornng2 lagi..sebab memang da tau da..haha..tp,aku ad gak doa dia dtg melaka jmpe aku..x tau la doa aku trmakbul or tak..hehe.relationship aku dngn semua org go as well..x ad apa2 problem.yg lepas tu lepas la. kteorg still kawan macam dulu..x ad nk musuh2 bagai.buat tmbah dosa je..kan?kan?haha...

I wish u are here during my birthday..just for this time..can you do that??


Aku yg masih mengharap : MeLL
Lagu : Andaiku Bercinta Lagi - Mojo
Mood : 22 years old in counting

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)