Thursday, July 19, 2012

Untuk Minggu Ni Sahaja

Salam..ok,minggu nie agak busy la..eh,x ad la busy mana pn.biase2 je..huhu..tp,ad la few things happen this week..first,kaki kanan aku terseliuh...sakit sangat woo..x yah cakap la mcm mana  pnya perit sakit tu..rasa mcm nk menangis je..then,aku busy ngn kuiz HR..oh ye,umar datang!!!yay yay..die dtg ari rabu (18.7.2012) ngn 'ehem2' die..aku doa kau kawen ngn kakak ye abgku..hehe.da lama x jmpe die.lebih kurang 7 bulan.last jmpe masa die dtg mlaka sblm konvo UTM tu..bila die tau kaki aku terseliuh,beria-ia die nk anta g urut walaupun sblm tu aku da urut.. ha..nmpk tak betapa sayangnya die kt adik die nie??hehe..oh ye,btw thanx to Gapura Samaerya sebab bg bandage yg sarung nie..senang sikit.x yah susah2 aku nak balut..da la ni bandage die sndiri..huhu..then macam biasa la busy ngn kelas,asignmnt n study..the sadis part is,first day puasa nanti (21.7.2012) aku x dapat sahur kt umah sama2 ngn family sebab aku ad midterm BEB..after miderm baru aku balik,tp,x pe la sebab masa tu aku cuti seminggu..midterm break..yahoooo!!!
Arini g pntai ngn aina..tgk sunset.tp,x brape nk sunset sangat la sebab kteorg balik awal.da nk maghrib kan..hehe..now,tgh stdy BEB sikit2..hope ok la time exam nanti..ok la,see u soon..salam..

ha..nmpk tak kaki aku yg bengkak tu.kwn2 cakap da mcm kaki anak gajah


pantai

Lots of love: MeLL
Mood :Kaki sakit ya ampun
Lagu : Pelangi Senja
Awak,bila nk dtg melaka jmpa saya??

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)