Sunday, July 1, 2012

1st July

Salam..eh,tak ku sangka tak ku duga,arini 1 Julai 2012 genap setahun kes aku tu..kes ape??ala kes hilang duit tu la..pergh,x sangka seyh..macam2 yg aku lalu..tp smpai skrng kes tu x setel2 pn senyap je..x tau ape jadi.hurm,sabar je la..life agak messy lepas kes tu.nasib baik ad sokongan drpd family n kawan2..x ad la aku rasa jatuh tersungkur sangat.still boleh bertongkat menghadapi hidup nie lagi..sakit pedih menangis hanya Tuhan je yang tahu..DIA saje yg faham dan dengar.tp ape2 pn aku bersyukur.sebabnya kalau Tuhan uji kita dengan sesuatu maknanya DIA tahu kita boleh hadapi ujian tu dan Alhamdulillah aku boleh hadapinya walaupun kadang2 hampir berputus asa..but,life must go on right?so,enjoy ur life..

Apa2 pon aku x pernah berhenti doa smoga duit aku tu aku dapat semula atau aku dapat ganti nilai yg setimpal dengannya..insyaAllah amin.aku harap everything goes well...yg penting skrng aku kena study betul2 n dapat result ok..jangan nk membazir sangat..beli ikut kemampuan bukan ikut kehendak.tak ad la nanti x cukup duit smpai kena berhutang erk,lain macam je ayat.. haha..Oh ye.sepanjang minggu nie ramai orang2 sekeliling aku yg bertunang la,nikah la,kawen la..tp,semua x dapat pegi sebab busy..apa2 pn aku doakan moga hubungan yg trjalin antara kalian d berkati dan berkekalan hingga akhir hayat.sayu beb tengok kawan2 da ad teman di hati.aku ni lagi yg masih terkial-kial nak mencari..smpai bila la nk mencari nie?haha..x apa insyaAllah ad la jodoh aku nanti.Allah da tulis aku nie nanti kena isi kekosongan tulang rusuk siapa.so,untuk masa skrng,hanya sabar dan doa moga2 bertemu dengan yg baik..amin..ok,nk study..minggu nie ad 2 kuiz.. salam..oh ye,layankan la gambar2 lama nie..gambar antara teman2 aku yg selalu buat aku hepi..

With aaina
umi my ex-rumate yg slalu kena dengar aku menangis


erine..kata2 semangatnya buat aku menangis

aku doa aku bertemu dengan seseorang yg terbaik 1 hari nanti..nk sweet marriage mcm irma hasmie..weee

my case :'(

mell






Lots of  ♥ : MeLL
Lagu : Andaiku Bercinta Lagi

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)