Monday, July 30, 2012

Aku Yang Bagaimana

Salam..alhamdulillah arini da 10 ari umat Islam berpuasa..20 ari lagi raya..semalam da balik melaka n arini start week baru after cuti midterm..banyak bnda nk kena setelkan..assignmnt da memanggil-manggil tu.. then, ari sabtu nie (4.8.2012) ad midterm math for managers..itu ini lari sana lari sini..fuh!!penat..tp,aku nie insan yang bagaimana ye??oh,maksud aku, aku nie jenis boleh pressure ke tak utk minggu2 yg akan datang nie sampai la ke final?dngn puasa lagi (wait,puasa bukan alasan utk x buat kerja), kerja yg brlambak lagi..moga2 aku boleh la adapt..insyaAllah..

Ngek la,bila ntah nk ad duit.nk shopping2 release tnsion sikit..cepat la!!!adoii.. nk raya nie..hehe.sbulan lebih lagi to go on nie,alahai macam mana nie?macam x ad spae2 nk temankan je..sedih la macam nie..aku da malas nk fikir pasal bnda yg sepatutnya aku x perlu fikir.pndai2 la kau setel..jawap sama Tuhan..macam mana la nk harungi hari2 mndatang nie??berserah dan berdoa pada Allah..insyaAllah semua akan ok..

Sering harungi sendiri kekurangan diri
Hanya Tuhan mengerti
Tak mengharap sang cinta mahupun di cinta
Umpama tiada rahsia..



Tralala : MeLL
Lagu : Cinta Beralih Arah
Mood : Sakit perut :(

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)