Wednesday, March 14, 2012

Rindu Tolong Berlalu

Aku x tau la knape mlm nie aku terlebih feeling..rasa sebak semacam je..actually,aku x suka perasaan macam nie..sebabnya aku akn ingt semua moment2 aku dngn 'kawan2' aku yg skrng telah pergi jauh dr hidup aku..maybe aku terlebih emo..tp,lately nie aku rndu ayol..sumpah aku sangat rindu..mane ntah die pergi.aku ad jgak tgk fb die,tp,gitu2 je la..x add pn.bukan xnk add,tp x sanggup nk tengok die..aku cuma mampu doa andai hubungan persahabatn ini masih kukuh dalam hati die,die akan ingt aku dan kami akan jmpe lg 1 hari nti..hati ini rndu jugak dekat org lain slain ayol..ntahla..now aku x ad kawan rapat lelaki..so,rasa mcm pelik sikit.segan dengan kawan2 pn ad gak sbenarnya..ye la dieorg masing2 da berpunya,aku nie lagi ha yg masih solo.ke hulu ke hilir sorang2..bukan aku memilih,tp ntahla..mungkin belum ada jodoh aku dengan sesape kot..
Kadang2 aku harap sangat aku dapat ulang balik masa2 lalu..rindu dengn masa lalu..rindu,sayang,kasih,cinta dan benci semua bercampur aduk jadi satu yang entah aku sndiri tak dapat tafsirkan apa rasanya..kalau sedap x ape jugak..but the most wanted part is,aku nk jmpe ayol..nk sangat jmpe kawan baik aku tu..dulu kteorg prnah janji yg kteorg x akan lupakan sesama sndiri walau apa pn yg jadi..tp,Tuhan lebih tahu..kami lost cntact smpai la skrng..bukan aku x ad no fon die,aku ada..cuma aku x tau die still guna no tu lg ke tidak..nk try tp takut..hurm..kalau rndu tu boleh d timbang,aku x tau la berapa beratnya rindu aku nie pada kawan2 aku.. rindu sangat..satu sifat aku,bila aku rndu kt seseorang aku mesti mimpikan dia...Ya Allah tabahkan hatiku untuk teruskan hala tujuku..amin..


Rindu..please berlalu kerana aku terlalu rindu : MeLL
Lagu : tentang rasa-astrid

2 comments:

  1. what a sweet tittle..:)
    huhuhu, cik sedare...kite pon alami ape yang awak rase, rindu sgt2 pade kawan yg sorg tu, ntah ke mane mghilang..kite tau die ade tp kite tanak kacau die, cukuplah yg kite tau die chat.. dari jauh tetap doakn yg trbaik utk die.. tp andai die ade depan mate, rase nk peluk2 je, kn3? huhu, tapi nk wat cm ne, jodoh prsahabatn dh takde, jd suke atau x redha, tu jln trbaik..:) hee, sori la melalut plak, ape2 pon kite pasti insan tu akan dtg pd awk 1 ari nt, mase yg akn tntukn cepat atau lmbat, so jgn lupe doa dan terus brdoa, ok?? senyum salu ye...:)

    ReplyDelete
  2. hehe..insyaAllah sy slalu doakan kebahagiaan dia.moga2 die sntiasa ingt akan saya.. :)

    ReplyDelete

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)