Monday, March 12, 2012

Kembali Lagi

Salam..aduhai,lamanya aku x menaip kat blog nie..ye la cuti sem 3 minggu mana la ad intrnet kt umah tu.klau online kt cc pn,aku online jap je..x ad feel nk update blog..haha..Alhamdulillah arini aku kembali semula sebagai student dengan new sem n new spirit(kononnnya la kan)..result last sem pn ok..Alhamdulillah..x sia2 usaha aku.. mula2 cuak gak nk tgk result,tp,bila da tgk,senyum terus ..cuti sem aku pn terisi dengan bnda2 yg berfaedah, macam2 la yg aku buat.jd driver adik2 skola la,amek lesen la,lepak ngn kawan la n banyak lagi la..tp,one thing for sure,sibuk macam mana pn aku,dalam sehari msti aku akan ingt kt dia..dia tgh buat apa,dia ingt aku ke x, dia itu dia ini semuanya dia la..hampeh betul..ntah2 die x ingt aku langsung pn..nasib badan..hurm..
Ok,aku a bit sedih gak la bila tgk kawan2 aku da bhgia ngn pasangan masing2 n aku masih terkial-kial lagi nk cari bf..adoii la hai,lambat la kau mell..haha..takpe,Allah da tetapkan jodoh aku dengan siapa nt..tunggu dan lihat je la kan..ok la,aku x ad idea nie,nanti2 aku membebel lagi k wlaupn tadi aku macam bnyk idea sebenarnya tp bila tgk sesuatu tu,aku terus lost semua..adoii..


Aku yg sorang2 je : MeLL
Lagu : suratan atau kebetulan
Mood : x sabar nk g terengganu
eh kau,tolong bayar utang aku a.s.a.p

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)