Tuesday, March 20, 2012

4 tahun 11 bulan

Bismillahirrahmanirrahim...salam..tika post ini ditulis,aku berada dalam keadaan sayu..4 tahun 11 bulan tanpa 'kamu' di sisi buat aku tabah jalani liku2 hidup ini.sama ada aku sudah terbiasa atau kena membiasakan diri,life must go on..Tuhan kan ada di saat kau x ad sesiapa..actually aku rasa bangga gak la sebab aku boleh bertahan selama ini.ingtkn x berjaya..rasanya macam boleh bertahan sampai 5 tahun je..huhuhu..arini life aku hepi je...abes kelas g keluar ngn ika,farah n ari tgk wayang n jalan2 kt jj..balik umah da petang..pastu malam makan2 ngn budak2 kt umah oren nie..so,x ad la terasa kosong sangat ari aku arini.atleast aku berjaya celebrate 4 tahun 11 bulan aku dengan jayanya..erk??!!
Cinta datang dan pergi..namun belum tahu siapa yang akan bertakhta d hati nanti..siapa bakal jadi imam..siapa bakal jadi ayah pada anak2 aku..semua tu aku x tau siapa.tp yg pasti Allah dah tentukan jodoh aku dengan siapa satu hari nanti..insyaAllah..aku doa biarlah org itu seorang lelaki yang akan memimpin aku ke syurga dan bukan yang mengheret aku ke neraka..sebabnya aku x mahu ke neraka..cinta..selamat datang ke dalam hatiku suatu hari nanti.selamat menjadi penyeri hati..doaku moga apa yang terukir di hati ini sama dengan apa jua suratan Ilahi...
Oh ye,last week,aku g t'ganu..jumaat smpai ahad..wedding reception cik nana n uncle kt pandan laut..ad la gambr sikit2..enjoy la ye..x bnyk mana pn..kt fb aku bnyk la..Salam dari hati..

Makan kt old town white coffee JJ



Wedding cik nana n uncle


Sunrise..cantik :)
Mandi laut
Benda yg selalu aku rindu

Selayang Pandang : MeLL
Lagu : Penerang Hati
Mood : Macam2 ad (eh,td aku msj dengan dia)

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)