Monday, January 2, 2012

Tahun Baru 2012

Salam..alamak ai,trlmbt la plak utk post kali nie..patutnye pkl 12 tgh mlm smlm aku wish,tp,x pe la..aku tetap nk wish 'SELAMAT TAHUN BARU 2012' to all pembaca blog aku wlaupn aku tau x ad org yg baca blog aku sbenanye :( tp biarlah..jnji aku senang aty sbb kadangkala apa yg ad dlm aty nie kita x blh nk luahkan melalui percakapan..so,bila kita menulis nie at least tenangla sikit jiwa dan hati yg resah gelisah nie..ok,utk tahun 2012 ni aku harap ianya akan lebih baik daripada tahun2 sebelumnya..insya Allah..amin..aku juga doa biarlh segala perkara yg pending masa tahun lepas dpt d setelkan secepat mungkin bia life aku lebih teratur dan bahagia dngn insan2 tersayang di sisi...actually aku sayang semua..sayang sangat2..azam 2012??ape ha??aku rasa lebih kurng sama je kot dngn azam tahun lepas..x bnyk beza..


2012 MeLL's wishlist :
1) kumpul duit dan jangan membazir
2) bahagia dengan insan2 tersayang di sekeliling
3) better result in study part
4) sentiasa menjadi seorang yang tabah dalam hidup
5) tambahkan amalan ibadat
6) amek lesen..agak2 ad sape2 nk sponsor x??hehe
7) menjadi seorang yg lebih baik daripada sebelum nie..   

hurm,aku rasa tu je kot azam aku stakat nie..azam utk cari pasangan idup aku x nk letak dlm wishlist sbb asyik x berjaya je..hahaha...lawak2..so,kalau ad jodoh,ad la..klau x ad,kita usaha bg ad juga.ok??hehe..ok korng kita jmpe d next post k..tata titi tutu


Aku kt umah Aina : MeLL
Lagu : x ad lagu..sunyi sepi je..
Mood : aku rindu nk tgk sunset :( 

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)