Thursday, January 12, 2012

Tebak

Salam..ish,ekceli aku da ngntok nie..tp,aku gigih nk update blog kan..hurm.. TEBAK!!Korng tau x ape mksd die??klau aku x salah,tebak nie mksudnya duga..klau aku salah,tlng betulkan k..hik3..hah,trbaik la kau wahai kawan..kau sengaja nk tebak aty aku kn??aku baru feeling2 nk lupakan kau,tiba2 dengan x bg salam, kau muncul balik..wah,itu memang sengaja menebak aty dan perasaan aku namanya..yg aku pn pegi layan mabuk2 nie apehal??da x blh nk lupakan dia ke ape??dah2 x yah nk layan sangat perasaan tu..tido lg bagusla..melayan perasaan yg ntah ape2 nie sakit tau sbenanye..sangat2 sakit..aku da rasa mcm nk invi skejap dr melaka nie..nk lari dari semua..nk pegi bercuti wah,bnyknya duit aku utk tenangkan aty..eh,btw aku da lama x pegi tgk sunset.. bestnya klau dpt pegi..ad sape2 x yg nk bwk aku pegi sana???ah,aku da tau jwpnnya,cnfirm x ad kn?kn?kn? ok la,aku nk tido nie..slmt malam..oh ye,sblm tido elok la kita saling bermaafan antara satu sama lain..kot2 la esok roh x dpt pulang ke jasad,aih,sush nanti..renung2kan..hehe..salam

  

Aku MeLL
Mood : nk lari dr melaka
Lagu : jngn lupa namaku :) 

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)