Wednesday, December 14, 2011

Doaku Buatmu Keluarga

Salam...Ya Allah aku mohon padaMU berikanlah kebahagiaan,kesejahteraan dan keharmonian kepada keluargaku..janganlah kami berpecah belah..tabahkan hati kami dalam mnghadapi sgala ujian hidup dariMu.Itu doaku buat keluarga tersayang.Sumpah aku syg sgt2 kt family aku.they are everything to me..sntiasa ad saat aku jatuh bangun susah senang.jd,aku doa biarlah kami sekeluarga terus bahagia hingga ke akhir hayat,janganlh ad makhluk2 asing anasir2 jahat yg cuba mengganggu gugat dan merosakkan kebahagiaan kami.Insya Allah selagi aku masih bernafas d muka bumiMU,aku akn terus mempertahankan kebahagiaan keluarga ku ini..Amin



 My Luvly Family during raya 2011


Aku yg tidak putus2 berdoa : MeLL
Lagu : Noktah Cinta ( Hafiz)
aku rindu family aku wlaupn baru berapa hari x jmpe dieorg.miss them badly..waaaaaaa...nk balik :( 

 

2 comments:

  1. hehe..mana ad sesape ganggu kak.sje je post cm tu sbb baca kt blog kwn die letak tajuk 'doaku buatmu kekasih' mell pn buatla..cuma tukar tajuk je.. hik3 :)

    ReplyDelete

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)