Monday, August 8, 2011

8 Ramadan

Salam..alhamdulilah arini da 8 hari kita berpuasa..kadang2 aty sayu fikirkn psl macam2..korng blh ckp pasal ape saja dngn aku,tp,bukan psal kes aku tu..setiap kli ad org yg ckp,aku pasti akan menangis...sedih n sayu..aku rse terlalu berat ujian Tuhan padaku..Ramadan kali ini brbeza dngn sebelum ini..hurm,x tau la knape..aku rndu kenangan mse bulan ramadan 2 thn lps..zaman diploma..kua g bazar..jalan2..tp,skng masing2 da berkomitmen,so,sush la nk jmpe2 n hang out sme..

Insya Allah aku mampu hadapi ujian dr Allah nie dngn tabah dan sabar..tp,kalaulah ad kamu,blh juga saya luahkn segala isi hati yg trpndam...marah,geram,sakit n sedih..smue jd satu..tp,kini aku luahkan PADA YANG ESA..Smoga aku terus tabah..kawanku,di mana kau? kenapa tiba2 kamu menghilang dr pndanganku?aku ada buat salah ke?26 days to go.. aku akn keseorangan utk tarikh itu..juz a moment to remember..aku harap aku akn tabah nti..jangan menangis lagi..serius,rndu kamu wahai kawanku..



Salam rindu beserta i miss u : MeLL
Lagu : macam2 lagu.
8 Ramadan 1432H n 8 August 2011..

2 comments:

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)