Friday, August 19, 2011

Diam dan Lihat

Salam..agak lama x mencoret kt sini..aduh busy la...mdterm la,kuiz la,asignmnt la, bf la..eh,ad ke?x ad2....hahaha..mcm2 la bnda nk buat.sedar x sedar da nk raya..cm x ad feel je nk raya.hurm,xtau la knape..penatnye life cm nie.nk jaga aty org tu,org nie...snyum dpn org tu,dpn org nie..hurm..sabar je la puasa2 nie.. akhir2 nie aty rasa sayu semacam.x tau la..nk kata sedih,mungkin jugak.kalau aku blh dlete slah 1 memory dlm life aku nie i wish i could do that,aku nk buat.bia aku x ingt lngsng psl hal tu..robek aty aku bila org ckp mcm2 sedangkn dieorg x tau ape2..weyh,aku yg tanggung sakitnye..kau ape tau??kau tau cakap je kn?
Sekarang ni aku ambil langkah diam dan lihat je.bak kata Nadiah my BFF buat x tau je mell..biakan org nk bercakap..kamu,sy slalu harap kamu ada di sini.temani sy di sini..

Agakla nk hadapi semua ni sorang2..wow,ujian Tuhan sape yg tahu?hanya DIA yg tahu. now,doa bnyk2 supaya di tabahkn aty untuk semua nie dan semoga ada hikmah di sebaliknya...hati,kamu baik2 saja kn?kamu tabah kn?kamu x goyah kn??kamu jangan nangis ye..Ya Allah semoga aku terus tabah kerana aku tahu segala yg trjadi sudah tertulis di Luh Mahfuz sana..Amin..Oh ye,btw aku dpt cousin baru on 18 august 2011 @ 18 Ramadan 1432h..thniah uncle kamal n aunty sukma sbb dpt baby girl lg..

Salam sayang ramadan : MeLL
19 Ramadan 1432H 19 August 2011
Lagu : Jeritan Batinku

1 comment:

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)