Sunday, July 31, 2011

Selamat Datang Ramadhan

Salam semua...esok start puasa..Alhmdulilah aku dpt jmpe lg bulan Ramadhan thn nie.smoga aku dpt tmbh amal ibadah aku n dapat menunaikan puasa dngn sempurna..tp,aku sedih la.2 thn lepas time bulan puasa aku akan g bazar tiap2 ptg dngn 'org tu' n die sanggup teman aku cari kuih fevret aku.slagi x jmpe,kteorg x blk..tp thn nie die x ad kt melaka dah.xpe la,nk buat cm mne.agk lme x jmpe die..adoii..hahaha..

Apa2 pn semoga semua berjlan dngn lancar..selamat berpuasa aku ucapkan kepada semua..
mohon maaf salah silap n terlanjur bicara.jmpe lg d next post..salam

p/s:jgn lpe g tarawikh ye kwn2.

Salam sayang : MeLL
Lagu : Harapan Ramadhan
Mood : nk tmbh amal ibadah :)

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)