Tuesday, July 5, 2011

Dugaan Mu

Salam..Ya Allah,dugaan apakah ini yang Kau berikan pd ku??terlalu berat untuk aku menanggungnya..aku diuji dengan sesuatu yg aku x pernah sangka..kjadian nie berlaku ari jumaat aritu.dalam aku kalut2 nk pegi seremban,time tu jugak la aku didatangi dugaanNya. aduh,aku hanya mampu redha,sabar dan berusaha utk setelkan masalah aku itu..terima kasih pd kawan2 yg tolong aku n bg sokongan kt aku time aku tgh down.aku x mampu nk ckp ape2..terkedu sekejap..
Tapi,di saat aku down,aku sentiasa teringt ayat ini "TUHAN TAKKAN MENGUJI KITA LEBIH DARI APA YANG KITA MAMPU TANGGUNG"Jadi,aku hanya mampu berdoa dan bertawakal setelah aku berusaha.semoga masalah aku dapat diselesaikan dengan segera.Insya ALLAH..


Aku yg d uji olehMU :MeLL

2 comments:

  1. sabar mel... erin fhm..mmg erin x d tempat mel... tp there's no other power words that can make u strong... Sabar dgn ujianNya... ada hikmah...
    insyaallah doa aku as kakak ko... mudah2an dapat semula apa yg hilang itu...& dapat tahu siapa yg sepatutnya bertanggungjawab... insyaallah..amin

    ReplyDelete
  2. thnx my beloved sis..aku harap smuenye akan ok smula..insya Allah..amin :)

    ReplyDelete

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)