Saturday, June 25, 2011

Sad

Salam...serius 2 ari ni aku x ad mud lngsng..nk mkn pn mls..g kls smlm pn aku blur je.nsb bek org sblh tegur aku..klau x, sure blur je..smuanye sbb aku tgh frust. org yg aku tngu x jd dtg melaka.huwaaa...huwaaa...meraung jap aku.tp,nk buat cm mne. mayb mngu dpn baru die dtg.the thing is mngkn mngu dpn aku x ade..aku ad keje kt seremban..Ya Allah,smoga aku dpt jmpe die..da lme x jmpe die..ad la dlm 3 bulan.. alahai,sabar je la..klau aku tau die x jd dtg,awl2 aku da blk..either blk kg or blk shah alam..g pesta buku..tp,xpe..at least kt melaka nie aku blh la stdy.. wlaupn x bnyk, stdy la jugak..

Aduhai,ntah bila la dpt g tgk sunset nie..cm x ad harapan je..tp,tolongla..utk skali nie bwk aku berlari ke pantai..aku nk sgt g tgk sunset.plez2...ok la x ad mud nk tulis..tke cre kamu..sayang kamu..




Sumpah sy rndu awk: MeLL
Lagu : Tom-Redha

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)