Tuesday, August 27, 2013

I Wish

Salam...yeah,lately ni aku busy dengan assignment n kelas..nk membebel kt sini pn malas..tak ada masa. idea tu ada la jugak..tak banyak benda yg berubah lately ni..semuanya dalam keadaan ok je..a week to go..aku tak mintak banyak..aku cuma mintak 'kau' datang jumpa aku je..aku rindu kau..sangat2..dah lama sangat kita tak bersua muka bermadah bicara berbual mesra..kawan,please come..aku tak nak hadiah tu semua..aku nak kau datang jmpe aku..please..tapi kalau kau ada komitmen lain,apa yg boleh aku buat?hanya mampu berharap dan terus berharap semoga kau sentiasa d bawah lindunganNYA dan kau akan datang jumpa aku satu hari nanti..

I wish, i want to see sunset with u..nak sangat2 pegi tengok sunset.but even bukan dengan kau pn,aku redha..as long as aku dapat tengok pantai dan sunset..aku tak mintak banyak kali ni..sumpah,aku sangat rindu pada kau kawan..aku rindu semua kenangan kita..aku jugak rindu nk tengok sunset dan pantai..please bring me there..



I Wish... 



Me:MeLL
Lagu:Khalimah Janji
Mood: I miss both the memories and the person

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)