Wednesday, April 10, 2013

Teman Pengganti Versi 2

Salam..yuhu bertemu lagi kita kali ini.ok,i will tell about lagu 'Teman Pengganti' tu..yeah,lagu tu utk diri aku sebab tak lama lagi aku kena cari teman pengganti utk berfoya-foya..kawan baik a.k.a mcik aku iaitu Cik Ila da nak kawen.lebih kurang 11 hari lagi (her wedding is on 21.4.2013)..so,so maknanya aku kena cari kawan lain..sedih woo..masa mula2 dia cakap dia nk tunang,berhari-hari jugak la aku nangis..aku tak patut buat mcm tu sbenarnya..kan da sampai jodoh dia,takkan aku nk halang plak kan?so,aku redha je la..tapi aku tetap sedih..
Sape nk teman aku berfoya-foya lepas nie?g pasar sama,beraya sama,share cerita ntah apa2,gossip2 bagai.. oh no I'm alone..jadi sekarang aku belajar utk lakukan sendiri apa2 yg pernah aku lakukan brsama dia.what to do?have to la..hope aku tak melalak la masa dia akad nikah nanti.tapi aku rasa aku akan nangis.sedih.. 


 Robb,hadirkan aku seseorang di sisi 
Sebagai teman pengganti
Buat menemani perjalanan ini
Dan sebagai pengganti dia yang telah pergi
Moga aku tak menjauh dari rahmatMU Ilahi
Dan moga dia mengerti






Aku yg masih berfikir:MeLL
Lagu:Price Tag
Mood:nak balik.da tak larat nk tengok nombor2 nie :P

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)