Friday, April 5, 2013

I'm Here

Salam...yuhu..harini nk story morry morning glory pasal prktikal..semuanyan ok je kt sini..utk masa ni buat projek automasi..ok la,kadang2 pening gak fikir,kadang2 la..hehe.orang2 kt sini pn semua ramah-ramah je.. dieorg tak kira pangkat.semua boleh bergaul sama..best2..bulan depan aku abes la prktikal.hurm,tiba2 lost x ad idea nk tulis ap.so,layan je la gambar2 kt bawah ni ye..

main tampal2 bnda ni

its me

tshirt dr cik azi

wooo..pening

automasi

one million women purple walk

with Menteri Belia & Sukan

kerja

pm kt depan berucap

layout plan bilik sulit by najid

makan2 free

penuh board dngn tulisan aku


suhu..sejuk

antara member2

its candid


*oh ye aku masih berhutang post tentang lagu 'teman pengganti' tu..nanti aku update pasal tu ye*

aku yg sejuk beku:MeLL
Lagu: doa buat kekasih
Mood: beku

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)