Tuesday, May 8, 2012

Eh Final Exam??

Salam..eh,rasanya macam baru je post pasal final exam nie..tup2 nie da buat post lagi..aduhai sabar je la..oh arini da abes 1 paper utk exam (Psychology) n next paper is business ethics ari selasa minggu depan..so,jap lagi aku nk balik kg..minggu depan datang smula..yay yay..kena study nie..hope la sem nie aku lulus semua subjek.. insyaALLAH..amin..

Oh ye,aku doa moga2 aku cukup tabah untuk lalui hari2 yang mendatang..actually aku tgh bengang ngn kawan aku nie..ntah mana die pegi..call berpuluh-puluh kali x reti nak angkat..lantak kau la..kau yg dok sibuk2 cari aku aritu,now,kau pandai2 la nak idup..haha..ok,got to go..salam :)



Tralala : MeLL
Lagu : Aku Datang
Mood : ngntok yg amat

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)