Tuesday, April 24, 2012

5 Years

Salam...alhmdulillah arini genap 5 tahun aku single..wow!!!lama seyh..rasa mcm x percaya pn ad..tp tu la kenyataannya..dah macam2 benda aku tempuh..suka duka tangis tawa terguris dalam lukisan hati ini yg tak ad sape pn tahu kecuali Allah..tp,aku bersyukur aku masih boleh hadapi hari2 mendatang dengan gmbira.life as usual..kelas la itu la ini la..macam2 la.tp,stakat nie ok..aku da rasa tua plak bila tgk ramai kawan da kawen n ad anak..huhu..

Hubungan aku sesama manusia Alhamdulillah ok.wlaupn ad yg x kena kadang2 tp kita mana boleh nk puaskan aty semua org kan.satu yang aku doa pada Ilahi,andai insan itu dicipta untukku,dekatkanlah dia denganku. namun jika dia bukan untukku,KAU maha mengetahui apa yg terbaik untukku..hati baru nk rasa bahagia dengan semua ini,namun ad cerita yg kurang enak pulak singgah kt telinga ini..hurm,x tau la nk percaya pada yg mana satu.biarlah Allah tunjukkan kebenarannya di depan mata aku.kadang2 rasa trauma nk sayang kt org. takut jadi macam dulu lagi.eh,tp belum cuba belum tahu kan?tp,kalau percubaan nie gagal,aduhai,nk lari ke mana lagi??


pesan pd kenangan manis yg lalu "dikau adalah prkara terindah padaku,dn kita tidak mngkn lg ketemu"..pesan jua pd kenangan pahit "dikau telah brlalu dn pasti akn aku bngkit dn brsemangat tnpa menoleh lg ke belakang"-(blog jiwa-jiwa)


gmbr masa wedding nadia



Selayang Pandang : MeLL
Lagu : Sesaat Kau Datang
Mood : hujan yg selalu buat aku sayu 

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)