Saturday, February 4, 2012

Random

Salam...arini 4 Februari 2012 so mknanya ad 7 bulan lg sblm menjelangnya 4 September 2012..my birthday.. aku rasa aku mcm kena celebrate bday sorng2 lg je..alahai,x bestnya la.. :(..xpe doa bnyk supaya Allah bg aku teman utk celebrate bday aku nti..ad masa 7 bulan lg nie utk doa dpt teman..haha..klau x brteman,anggap je la x ad rezeki..Tuhan kn lebih tahu apa yg trbaik.xkn aku nk pertikaikan..btw,selamat hari lahir buat sahabatku yg hilang ntah ke mana..wlaupn kami da lost cntact,tp aku tetap ingt birthday die??ohsem kan??haha...lately ni busy sikit la..maklumla da nk final exam..paper aku start 9 Feb n last 15 Feb..doaku moga segalanya berjalan lancar dan aku lulus dengn cemerlang..x mau la jd mcm sem lepas..taubat seyh..tp,x stdy2 gak aku nie..haha.

Maaf sahabat,aku bkn nk cari gaduh ngn kau,tp,tlng la respect pndirian aku..jngn pksa aku buat smthing yg aku x suka..yes kau kwn aku tp kau kena hrmat aku..aku akn hrmat kau klau kau tau cara nk hrmat aku..bkn niat aku smpai nk putuskan ikatan persahabatan kita,tp,kalau kau da melampaui batas,aku rasa better la we go with our own flow..aku doakan yg trbaik utk kau..aku tetap sayang kau sbb kau kawan aku..namun andai kau nak hubungan persahabatan ini d teruskan hingga hujung nyawa,aku x kisah..aku sudi berkawan dngn kau.bkn kita x prnah melalui sush senang bersama-sama,aku faham kau dan kau faham aku..tp,mngkn ad part yg kita x sehala..so,accept je la..apa yg trjadi antara kita aku da maafkan kau dan aku harap kau dapat maafkan aku.. serius aku syg kau..jaga diri kau baik2..


Selamat Hari Lahir buat sahabatku yg kini hilang entah ke mana.. :(



Mood : stdy nk exam
Lagu : ST12-PUSPA
 

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)