Thursday, February 9, 2012

Oh Final Exam

Salam..ish,patutnya semalam aku update blog nie pasal final exam sbb arini aku da start paper..tp,d sebabkan aku busy yg teramat dngn stdy n hal2 lain,maka aku lupa la nk update...ish2,x patut..ok,today start paper aku.. korng tlng doakan aku brjaya k..aku mntk maaf salah silap aku kt korng..sila maafkan k :)..ok,ni timetable exam aku:

9 February 2012 - statistics for managers
10 February 2012 - quality and operations management
11 February 2012 - business information systems
15 February 2012 - muslim modern

ha..agakla kan straight paper..aku da usaha..now tawakal n doa je la bnyk2 hope semua akan ok..amin..tke cre korng..



*oh ye,aku nk wish selamat hari lahir kt kawan aku..semoga dia sntiasa d rhmati Allah.amin.. aku syg kau *




 Salam syg : MeLL
Lagu : it will rain
Mood : Stdy   

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)