Saturday, April 10, 2010

No More "b"

Salam..
mlm ni aku rse blur sgt2..dah 2 3 ari aku cm nie.erm,npe la ek???mgkn sbb bnyk pk psl die kot.ntahla,aku rse aku x prnh brcnta ngn mamat tu,kteorg just kwn bek je..mmbr utk aku borak2 n lepaskn sgla yg trbuku d hti.. mmbr tmpt aku luahkn sgla mslh.aku senang ngn die.aku tau die sabar sgt layan aku n hbskn mse die utk dngr crita2 aku yg ntah ape2 ntah. pernah gak die ajk aku couple,but,aku ckp aku lebih selesa kwn bek je ngn die..
Aku tau die kcwe ngn kptsn aku,tp,die tetap redha n still lyn aku ngn bek.sejak akhr2 nie,kteorg jrng cntact.jrng sgt2.xtau la kt mne silapnye.mngkn msing2 da busy ngn stdy kot.but,aku still ingt kt die. One day,aku dpt tau die da ad gf..mse tu aku x tau ape perasaan aku. mgkn sdh sbb aku da hilang kwn utk brborak n mngkn hepi sbb die da brpunya.at the same time,aku blur.smua yg aku buat x kne.aku pn x tau knape.nk kata aku frust sbb die ad org lain,x jugak sbb kteorg x prnh brcnta pn.kwn baik je..tp,aku memang terasa sgt la bila keadaan jd cm nie.aku tau,by the moment die da ad awek,die akn lpekn aku n die mngkn x akan ad mse utk aku lg..mngkn juga die da x mmpu lagi untuk bersabar menunggu jwpn dr aku..x apelah,biarkan die bersama kekasihnya.
Lepas nie,sape nk dnga smue crita2 aku yg ntah ape2 tu??sape nk bg semangat kt aku time aku down n menangis??sape nk hepikan aku?? sape yg nk tenangkn aku time aku tension???pokoknye skrng,sape yg nk buat smue tu lg???aku tau x mngkn x cnta die,tp,aku syg die..die kwn aku. mst die lpe psl lagu "BILA AKU SUDAH TIADA" tu kn..pasnie moment2 die mst ngn awek die je..no more time for me..Tp xpe..aku redha..
aku sntiasa doakn kbhgiaan dan kejyaan die..buatmu kawan,thnx utk sglanya k..i will nvr frgt that moment with u..mell syg u..



Salam syg utk u..no more "b"
MeLL (23:14)
Mood : Blur
Lagu : Bila Aku Sudah Tiada

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)