Thursday, April 8, 2010

Buatmu Teman Tersayang

Kalaulah ada dia..dapat juga dipinjam bahu untuk ditangisi..
Kalaulah ada dia..sejuk juga hati ini dengan manis senyuman dia..
Kalaulah ada dia..tenang sedikit hati yang bergoncang kuat ini..
Kalaulah ada dia..pasti lega resah aku dengan sokongan dia..
Kalaulah ada dia..air mata pasti bukan milik aku seorang
Kalaulah ada dia..mesti gelak tawa aku diiringi dia..



Aku tahu ini hanya angan-angan aku lantaran hubungan kita yg tdk sefahamn skrng..
Namun aku sentiasa doakan kbhagiaan dan kjyaan kamu..
Thnx utk segala-galanya..
Aku syg kamu..
Syg sgt2..



Aku yang rndu itu semua:
MeLL (23:27)
Mood : Ting tong stdy MA
Lagu : Masih Ada Rindu

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)