Sunday, September 27, 2009

Terima Kasih

Hari ini,aku dah x tahan lagi..Aku dah x dpt menanggung lagi..
Telefon ku capai..Nombor didail..
Yes,dia menjawab panggilanku..Ku luahkan semuanya pd die..
Biarlah die mendengarnya kerana sudah lama aku menanggung bebanan itu..
Ku hamburkan semuanya pd die bersama tangisan..
Sori sbb kena dengar semua ini..Cerita yang entah apa-apa..
Tapi,die mendengarnye dengan sabar dan tenang.
Usai aku bercerita,die mula memberi nasihat..
Aku dengar dengan penuh teliti..
Ya...betul katanya..masuk akal juga segala nasihatnya..
Aku ambil setiap bait butir bicara nasihatnya untuk ku jadikan panduan..
Terima kasih atas nasihat itu..
Terima kasih membuatku tertawa
Terima kasih kerna sudi mendengar..
Terima kasih untuk segalanya..
Akan ku ingat selalu..



Salam Sayang..
MeLL (00:30)

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)