Tuesday, September 15, 2009

Maaf..

Maaf atas segala salah silap aku pd semua..
sama ada aku sedar atau tak akan kesalahan aku,
aku mnta maaf..
aku tau bkn senang nk memaafkn org,
trpulnglh pd individu itu sendiri untuk memaafkn atau tidak,
aku tau ape yg aku buat,
aku tau ape yang aku lalui,
aku tau segala-galanya..
aku maafkn sesiapa saja yg prnh buat silap pd aku,
biarlh aku cm nie saje,
kalau kau rasa kau perlukan aku,
aku msh disini dan sedia menanti,
tak prnh terlintas sekali pn nk melupakn kau..
Fahamilah itu..
aku juga seorg manusia,
punya hati,
punya perasaan..
tp,aku x akn menyimpan dendam,
itu janjiku padamu..
Maaf sekali lagi..
Yg aku tau,aku sayang kau..


Salam maaf tulus ikhlas,
MeLL (23.25)

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)