Friday, October 9, 2015

1 Year 10 Months

Salam Sejahtera..pergh,bersawang blog ni. nmpk sangat da lama tak update. sebab apa ek tak update? mayb sebab busy n malas kot.ahahah..so,harini da genap setahun 10 bulan kerja kt Jangka Prestasi Sdn Bhd (9.12.2013-9.10.2015). dalam masa aku tak update blog ni,macam2 perkara jadi dalam life aku..suka duka menangis ketawa semua ada. aih,tak tau nk explain guane eh?! haha.. oh ye,memandangkan da setahun 10 bulan kerja,so maknanya da setahun 10 bulan jgak la aku kenal mamat ni.. eh bukan mamat.. 'Dia' ni..nama dia...nama dia..tu la..tu.. setakat ni bertahan lagi dan insyaAllah akan bertahan sampai bila2..doa yg baik2..even aku da lama kerja kt JP no, aku da start cari kerja lain.ye la sampai bila nak kerja sini kan? walaupun detik mula aku kenal dia kt sini, tp skrg dia da pindah kerja tempat lain.ye la,ada rezeki yg lebih baik,dia pegi la.boleh kumpul duit untuk kawen. eh apakah aku melalut ni? hahaha

Perkara aku tak boleh lupa sepanjang aku tak update blog ni adalah aku hilang orang2 yg tersayang. Ayah dia meninggal on 17.2.2015..Allah sedihnya.tp aku bersyukur aku dpt kenal dengan ayah dia walaupun tak lama. Yang lain2 aku rasa semua run as usual.. biasala..nama pn life.. upside down tu adat la..malas la nk tulis bnyk2 , tengok je la gambar ni ye.. jumpa on next post.Salam 
Masa konvo (23.8.2014)

Gambar post convo

Trip dgn family dia

Ni dia si dia..Muhammad Ridzuan Bin Zulkipli

Family time

Raya 2015

Member2 ofis

Masa birthday 2015

Melancong ke vietnam with cik ika




Jumpa lagi :)


No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)