Monday, October 28, 2013

Padamu Allah

Saat diri ini terfikir mengapa aku masih bersendiri
Tanpa kekasih di sisi
Untuk mendengar segala isi hati
Saat itu aku yakin Allah tahu
Aku mampu harungi dan hadapi ujian ini seorang diri
Cuma perlu meminta petunjuk dari Ilahi
Bila diri ini menangis tiada henti
Saat itu aku humbankan segala isi hati
Yang hanya di dengar oleh Ilahi
Tangisan aku di iringi duka
Tangisan aku di iringi air mata
Tangisan aku bukan dusta
Kerana semuanya benar belaka
Kerana semuanya aku tak mampu tanggung lagi
Lalu aku pohon segala petunjuk dari Ilahi
Mohon di berikan jalan dan ketabahan
Mohon di kuatkan keimanan
Untuk harungi segalanya 
Amin..






Aku rindu:MeLL
Mood:Penat
Lagu:Al-Haq yg satu

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)