Thursday, March 14, 2013

Mana Nak Campak??

Khamis pagi..Bismillahirrahmanirrahim..Assalamualaikum...

Sebenarnya dari semalam aku rasa sebak semacam..tak tau la knape..lagu "Teman Pengganti" terngiang-ngiang dkt telinga nie..hati sayu.sumpah tak tipu..ada apa yg terjadi nie??semalam juga dekat ofis aku join briefing utk RO baru..saje je join sambil nk cuci mata.. yes!admit it..pastu bila aku naik balik ofis,aku terfikir,ye,mungkin aku minat tgk jejaka2 kacak tu,tp persoalannya,aku tak kenal pn dieorg..aku start realize one thing 'pipit tak boleh terbang sama tinggi dengan enggang'..chop,aku tersentak jap..pastu aku keep on thinking..muka si ijam tu da terkeluar dpn bayang mata nie.. muka dia macam keeper malaysia si apek tu.ada gaya.wait,kena start fikir,dia kacak,confirm da ad peminat tu bak kata boss aku..yup,then aku realize.aku salah ni.eh,i should forget him i think..takpe slow2 la..take time.die bukan siapa2 pn.ofismate je.ok,jadi kita cuba.tp,hati masih tetap sayu...mungkin sedih dngan berita gugurnya para pejuang2 d medan peperangan di lahad datu or masih teringat-ingat akan teman yang pergi tak kembali itu..jadinya,makanya mana nk campak perasaan sayu dan macam2 lagi yang bersarang dalam hati ini???

Alahai bersimpang siur da perasaan nie..kadang2 tu tringt ijam lagi..doa2 la dpt jmpe dia lagi.boleh tambah2 kawan..smpai skrg ni pn aku masih blur..sbenarnya apa yg aku fikir nie??rasa mcm nk campak perasaan sayu nie dr tingkap kt blkng aku dekat tingkat 9 nie..biar jatuh ke bawah.. *gedebuk*.. eh2, back to reality,mungkin ad mana2 part yg aku lack kot..mungkin solat aku kurang khusyuk,mengaji aku kurang dihayati atau mungkin juga kebaikan aku masih di tahap paling minimum.ye,mungkin...jadi mohon utk campak jauh2 apa2 yg tidak berkenaan dalam hidup ni..semoga lepas campak ni tak ada la timbul macam2 lagi...one thing for sure,kalau ada rezeki aku, maka ada la..aku percaya dengan semua aturan yang Allah telah tetapkan untuk aku..





hati dan perasaan tidak selari: MeLL
Lagu: untuk dia
Mood: kerja..hope dpt jmpe ijam lg.. :(

No comments:

Post a Comment

i really appreciate if u can leave the comment after reading..lot's of love from me to u..thanks :)